Ako je do kraja godine ostalo nekoliko mjeseci, u splitskoj tvrtki Nirs trgovina d.o.o. zadovoljni su rezultatima koji pokazuju da je ovo najuspješnija od prethodnih deset godina. Ostvareni promet u prvih šest mjeseci dvostruko je nadmašio prošlogodišnje rezultate. Razloge ovakvog uspjeha, kažu u Nirsu, treba tražiti u nekoliko čimbenika. Prvi je taj što su se u vrijeme najdublje krize na tržištu, pa i u samoj tvrtki, odlučili na riskantan potez da se maksimalno orijentiraju k visokoj klasi hotelskih i ugostiteljskih objekata. U to vrijeme turizam se činio jedinom svijetlom točkom u budućnosti i svaka nova investicija podrazumijevala je najviše standarde usluge. Istovremeno, tvrtka je radila velika ulaganja u marketing i terenske obilaske klijenata, uslijed čega su kompletno obnovili i vozni park. Sklopljeni su dugoročni, ekskluzivni ugovori s najvećim europskim proizvođačima porculana, stakla i kuhinjske opreme pa su klijenti vrlo brzo prepoznali i pozdravili njihova nastojanja. Ova godina dokazala je da su i Nirsovi dugogodišnji kupci razmišljali na isti način, pa je tako veliki dio brodara iz Krila Jesenice postojeće flote jedrenjaka obogatio novim luksuznim brodovima za krstarenje. Važno je spomenuti i iznimnu suradnju sa Studentskim centrom Split koji je uložio velika sredstva u obnovu i proširenje studentskog kampusa, za koji možemo slobodno reći da je u kategoriji hotelskog smještaja. Zahvaljujući novim trendovima koje je tvrtka Nirs među prvima predstavila na tržištu, opremljen je velik broj restorana, hotela, privatnih vila i jahti na području cijele Dalmacije. Ističu se hoteli ORA u Splitu, Lafodia s Lopuda, Sheraton Dubrovnik Riviera i Pucić Palace u Dubrovniku, Marconi iz Međugorja i Bernarda u Varaždinskim Toplicama. Početkom godine Nirs trgovina otvorila je poslovnicu u Zagrebu koja također ostvaruje iznimne rezultate. U Zagrebu Nirs svoje proizvode plasira u mnoge zagrebačke restorane te hotele Arcotel Allegra, Double tree by Hilton, Sheraton, Panorama, Westin i International. Najveći iskorak ostvaren je u suradnji sa Sunce koncernom, vlasnikom hotelskog lanca BLUESUN Hotels & Resorts, čiji je Nirs ekskluzivni dobavljač sitnog inventara.

Maksimalna orijentacija k visokoj klasi hotelskih i ugostiteljskih objekata i pružanje usluge prema najvišim standardima, ključ su uspjeha i postizanja značajnih rezultata

„Pouzdanost i odgovornost, briga i stručnost te prijateljski pristup, samo su neke od vrlina naših dugogodišnjih partnera iz Nirsa. Sve nabrojeno omogućava im da obavljaju svoj posao brzo i profesionalno i na tome smo im jako zahvalni!“, izjavio je Josip Rikić, direktor sektora hotelskih operacija Bluesun hotela. Opremanje novih hotela TUI Blue Jadran i SENTIDO Bluesun Berulia kruna je ove dugogodišnje suradnje. Za Nirs je to bio nevjerojatan izazov u koji su uložili svu svoju ljubav, znanje i vrijeme, uz neizmjerno povjerenje od strane uprave Bluesun hotela. Hotelske restorane, bar i kuhinju opremili su visoko kvalitetnim inventarom, uglavnom njemačkih i talijanskih proizvođača. Ovih dana obilježavaju 25. rođendan i svi klijenti koji posjete tvrtku Nirs do kraja godine u Splitu ili Zagrebu, iznenadit će prigodnim popustima.˝