Tvrtka NIRS dugogodišnji je partner ugostitelja i hotelijera iz cijele zemlje i njihov provjereni i pouzdani suputnik u uspješnom poslovanju
Tvrtka NIRS rezultat je 25-godišnjeg rada i angažmana cijele jedne obitelji i ljudi vezanih uz nju. Činjenica da smo smješteni u Splitu, u srcu Dalmacije, vodila je k tome da se orijentiramo prema turizmu i ugostiteljstvu. U posao smo krenuli ratnih devedesetih kada se turizam na našim prostorima događao u tragovima pa smo najveći dio poslovanja usmjerili na opskrbu trgovačkih lanaca robom za domaćinstvo. Opskrba ugostiteljstva podrazumijevala je tada kafiće, picerije i poneki malo bolji restoran. Prve turističke pomake osjetili smo kod privatnih apartmana, kampova i izletničkih brodova pa smo svoju uslugu i asortiman prilagodili njihovim potrebama – kaže direktorica tvrtke NIRS Romana Šundov Armstrong te nastavlja: „U međuvremenu smo pratili što se događa na ostalim tržištima, obilazili sajmove diljem svijeta i polako uvodili nove trendove na naše tržište. Danas je situacija potpuno drugačija. Hoteli i restorani doživjeli su potpunu transformaciju. Puno se ulaže u sve segmente poslovanja, radnu odjeću, sitni inventar, uslugu te interijer i eksterijer. Primjera radi, splitska gradska jezgra oduševljava me raznolikošću i originalnošću ugostiteljskih objekata”, ističe direktorica NIRS-a. „Svaki je priča za sebe, a u kombinaciji sa starim zidinama, kamenim uličicama i mnogo cvijeća sve odiše poviješću, Mediteranom i romantikom. S druge strane manji, uglavnom obiteljski hoteli opremaju se s posebnom pažnjom po najvišim standardima. Ulažu racionalno, ali kvalitetno… misleći uvijek dugoročno. Već u prvim kontaktima osjetimo obiteljski duh, daju cijele sebe u projekt u namjeri da hotel hrani nekoliko narednih generacija. Na popisu naših kupaca nalaze se i velike hotelske kuće, brodovi za krstarenja, SPA resorti, toplice, pa i studentski centri.”
Granica između mode i trajne kvalitete
„Praćenje trendova jedan je od važnijih uvjeta da biste opstali na tržištu. Od samog osnutka tvrtke cilj nam je bio da ostanemo prvi i uvijek korak ispred ostalih”, kaže Romana Šundov Armstrong, ali i dodaje: „Koliko god iskustva imali i uživali u svom poslu, mogu reći da ga nikad nije bilo teže raditi: ljudi putuju, skupljaju iskustva, obilaze sajmove, uočavaju i prate trendove i sve su zahtjevniji kad nam se obrate za pomoć. U svakom trenutku moramo imati spreman odgovor, argument i čvrsto stajati iza svog rada. Nerijetko moramo klijentu, u njegovom interesu, dokazati da postoji i bolje rješenje. Praćenje trendova i njihova primjena neosporno su dio naše svakodnevice. Smatram da je to važno, ali, naravno, uvijek ih treba i s mjerom slijediti; unose raznolikost i osvježenje na ugostiteljsku scenu, bilo da se radi o tanjurima u boji, bilo o neobičnim kreacijama konobarskih i kuharskih uniformi itd. Kad tome pridodate kuharske kreacije na tanjuru i kreativnost cijelog tima, uživaju vam sva osjetila. Naravno, takve trendovske izlete veliki si hoteli ne mogu dopustiti, osim u dijelu koji se odnosi na à la carte restoran, konobu ili bar u sklopu hotela. Kad je riječ o pansionskoj postavi, apsolutno sam za bijelu boju koja odiše čistoćom i elegancijom i jednostavno se kombinira uz postavu bifea i integralnog stola. Eventualni ‘sterilni’ dojam uvijek se može razbiti GN posudama u boji i sl. Izvrstan primjer za navedeno su hoteli TUI Blue Jadran i Sentido hotel, Hotel Berulia iz lanca Bluesun Hotels & Resorts. Opremljeni su bijelim porculanom njemačkog proizvođača Seltmann Weiden koji je u samom vrhu dizajnom, kvalitetom i tradicijom izrade porculana. Linija Savoy najprodavanija je na svijetu jer pruža nebrojeno kombinacija okruglih, kvadratnih i pravokutnih tanjura, a sadrži i široku ponudu raznih posuda i zdjela. No, prilikom odabira inventara za à la carte restorane i konobu može se u opremanju dopustiti i nešto više slobode. Primjerice, TUI Blue i Sentido odlučili su se za tanjure u bojama, također proizvođača Seltmann Weiden, i druge trendovske ideje posluživanja hrane. Isti je slučaj i s hotelskim lancima Marriott i Renaissance gdje je Seltmann Weiden ekskluzivni dobavljač. Osim bijelog porculana, u ponudi imamo i cream tj. porculan boje slonovače. No, njega rado preporučujemo manjim hotelima ili luksuznijim à la carte restoranima. Najbolji primjeri su nam novootvoreni hotel ORA u Splitu i Hoteli Zlatni rat, restoran Borak iz lanca Bluesun Hotels & Resorts.
Doživotna nadopuna asortimana
Što se tiče postprodajnih aktivnosti, NIRS svojim kupcima jamči osigurane zalihe i doživotnu nadopunu asortimana. „U posljednjih 25 godina od svih tvornica s kojima surađujemo samo jedna je prestala s proizvodnjom. Radilo se o tvornici inoksa, no druga tvornica s kojom surađujemo otkupila je njihove kalupe i nastavila proizvoditi linije koje su nam bile važne”, kaže direktorica NIRS-a i napominje: „Kad god smo odlučivali s kojim tvornicama surađivati vodili smo računa o tome da imaju tradiciju u proizvodnji, zdravu reputaciju na tržištu i viziju svoje budućnosti. Naravno, ne možemo jamčiti u ime drugih, ali mislim da je posljednja ekonomska kriza raščistila stanje na tržištu i da je vrlo mala mogućnost za neke drastične promjene. U svakom slučaju, na lageru u svakom trenutku imamo robe dostatne za opremanje manjeg hotela. U svim ostalim slučajevima robu smo u mogućnosti isporučiti u roku 20 dana. Kupci izvan Dalmacije robu mogu odabrati u našoj poslovnici u Zagrebu. U roku dva dana ona će im biti isporučena u objekt. Kad govorimo o našem pogonu za izradu tekstila (posteljina, radna odjeća za radnike u ugostiteljstvu, spužvaste sjedalice) izrada je isključivo po narudžbi
I dalje uzlazna linija poslovanja
Inače, u prodajnom centru NIRS ima 50 zaposlenika od kojih je tridesetak u tvrtki više od 20 godina. „Smatram da je to naša najveća vrijednost. Dugogodišnje iskustvo, stalna edukacija i izravna suradnja s proizvođačima jamstvo su naše profesionalnosti, kvalitete i najpovoljnijih cijena”, kaže Romana Šundov Armstrong, koja budućnost tvrtke vidi u već potvrđenom smjeru. „Vrijeme je pokazalo da smo na pravom putu. Posljednjih godina promet nam je u stalnom porastu, a u 2017. je udvostručen u odnosu na prethodnu godinu. Prošle smo godine obnovili vozni park s pet novih vozila, ove godine otvorili smo poslovnicu u Zagrebu. Ove smo godine prvi put kao partneri i sponzori sudjelovali na dvije manifestacije – Best Stay 2017. i XX. Kongresu hotelijera Hrvatske. Time smo dosadašnju politiku tvrtke da održavamo konstantno dobre odnose s klijentima i da se uključujemo u ukupnu problematiku ugostiteljske djelatnosti podigli na višu razinu. Razmjena iskustava i poznanstva ostvarena na tim događanjima dala je našem poslu novu dimenziju. U siječnju ćemo zaposliti četiri nova djelatnika u trgovačkom dijelu. Što se tiče proizvodnog pogona, natječaj za krojačice i voditelja proizvodnje stalno je otvoren. I dalje ćemo posjećivati sve strukovne sajmove i druga zbivanja i biti na usluzi svojim kupcima. Ovo je i prilika da svim dosadašnjim klijentima zahvalimo na ukazanom povjerenju, a svima želim sretnu i uspješnu 2018. godinu.
Cijeli članak pročitajte OVDJE